Ezen év őszén a Far Cry 4 hatalmas előrelépést fog reprezentálni a 2012-es Far Cry 3-hoz képest, legalábbis Alex Hutchinson kreatív rendező ezt állítja.
Az interjúban Hutchinson a projekt eredetéről beszélt, illetve arról, milyen jelentős változásokat kellett a Ubisoft eszközöljön a folytatás elkészítésében. Hutchinson a RedBullnak adott interjújában így beszélt:
Az interjúban Hutchinson még kitért arra, hogy a Ubisoft miért helyezte a Far Cry 4 cselekményét a Himalájába. Azt mondta a cég olyan helyet akart találni, ami új kihívásokat teremt a játékmenetben, a Himalája környezete pedig teljesen megfelelt ennek a kiírásnak.
Az új helyszínnek köszönhetően eddig nem látott elemek kerültek be a játékmenetbe, úgy mint a grapple tool (csákány)és a gyrocopter, amik radikálisan megváltoztatják a játék világának felfedezési szokásait.
A Far Cry 4 November 18-án érkezik Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, és PC platformokra. Ha a játékot PS3-ra vagy PS4-re vásárolod meg és fel vagy iratkozva a PlayStation Plus szolgáltatásra, tíz meghívót tudsz elküldeni PlayStation Network-on elérhető barátaidnak, akik ingyen játszhatnak a játék co-op módjának próbaverziójával.
Arra a kérdésre, hogy ez a rendszer miért nem lesz elérhető Xboxon, Hutchinson annyit válaszolt, hogy a játék készítése során jó kapcsolatba kerültek a Sonyval és ez olyasmi, amit együtt építettek ki.