A DICE részletezi a Battlefield 4 fejlődési rendszerét

2013. október 20.
2.4171
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
IAppearMissing profilja, adatai
IAppearMissing
"Az eddigi legmélyebb és legjutalmazóbb fejlődési rendszert tárjuk a játékosok elé" - állítja friss blogbejegyzésében a Battlefield-sorozatot készítő DICE csapata.

A fejlesztők ügyelnek arra, hogy mind a kezdők, mind a veteránok számára élvezetes és kihívásokkal teli legyen a rendszer. Az alapok hasonlóak a Battlefield 3-ban megismertekhez, visszatérnek a Rendjelek (Ribbons) és a Medálok (Medal) is, a negyedik rész esetében viszont könnyebben átlátható, jobban követhető módon szerezhetjük meg őket.

Tudjuk, hogy a rajongók órák százait képesek a játékainkba fektetni, ezért nagyon fontos, hogy célkitűzéseket, motivációkat adjunk számukra. Visszatérnek a Rendjelek (45 teljesen egyedi), amelyeket minden körben meg lehet szerezni, teljesítménytől függően.

A blogbejegyzés kitér a rangokra is. A felhasználók rangját egy szám jelöli nullától (Újonc) százig (Ezredes), a titulus mellé pedig egy római szám is csatlakozik egytől ötig. Így például a 16. szint az Őrmester I fokozatot takarja, a 17. pedig az Őrmester II-t.

A DICE részletezi a Battlefield 4 fejlődési rendszerét - 2. kép

3 hozzászólás

juhaszandor

12 éve, 6 hónapja és 9 napja

Ha a szintek nem juttatják előnyhöz a játékosokat, akkor nincs vele gond röhögő smiley

válasz erre

rDAVE

12 éve, 6 hónapja és 10 napja

totyak írta:
Nekem általában nem szokott fontos lenni a játékokban az ilyen kasztrendszer. Én csak élvezni akarom a játékot, meg a történetet.
Most történet helyett élvezd a fejlődést, multiban másod nincs. röhögő smiley

válasz erre

totyak

12 éve, 6 hónapja és 10 napja

Nekem általában nem szokott fontos lenni a játékokban az ilyen kasztrendszer. Én csak élvezni akarom a játékot, meg a történetet.

válasz erre
Battlefield 4
1.299 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Gargameth profiljaMonyo profilja