A FromSoftware az új játékát, a Sekiro: Shadows Die Twice-t a Microsoft E3-as konferenciáján leplezték le, és kapásból sokan összehasonlították a fejlesztők korábbi játékaival, a Dark Souls szériával. Robert Conkey producer és Yasuhiro Kitao promóter a DualShockers-nek adott interjújában kifejtették, hogy mivel is lesz különb az új jövevényük mint a Souls széria.
A Sekiro: Shadows Die Twice-ban a harcrendszer egy teljesen más felfogásra épül, hisz itt lehetőségünk lesz elrejtőzni, ezzel elkerülve konfliktushelyzeteket. A pályák bejárhatóságában a vertikalitás sokkal inkább szerepet fog játszani, illetve a tény, hogy egyik kezünkbe lehet kard, míg a másikkal a grappling hook mechanikát tudjuk előcsalni, szintén a pályák komplexitását igyekszik kihasználni.
Míg a Dark Souls-ban tudtunk kasztot váltani, a Sekiro: Shadows Die Twice-ban csak a nindzsa kaszt várja a játékosokat. Nem lesz stat rendszer sem, a játék ezen része egy teljesen új szisztémára épül, melyet egyelőre a fejlesztők nem részleteztek. Természetesen kaparinthatunk meg majd új képességeket, fegyvereket, és fejleszthetjük is azokat.
Bár lesznek eltérések, a sztorimesélés módja ugyanolyan kísérletező jellegű lesz mint a Souls játékoké, de a két úriember elmondása alapján nem kell attól tartanunk, hogy főhősünk motivációja nem lesz egyértelmű. A Sekiro: Shadows Die Twice 2019 elején érkezik Xbox One, PlayStation 4 és PC platformokra.