Egy interjú során nyilatkozott arról CJ Kershner, a a
Homefront: The Revolution narratív tervezője, hogy az új rész teljesen más lesz mint amit megszoktunk a Homefront-ban és ez nem véletlenül van így, a tervezés tudatos.
A dizájner elmondta, hogy nem csak a fejlesztő csapat új, hanem maga az elv is, teljesen friss és más látásmódot, ezáltal teljesen új irányt képzeltek el a játéknak.
Kershner, aki egyébként dolgozott az előző játékon is, így nyilatkozott:
"A Dambuster saját, egyedi alcímmel jelölte a Homefront-ot, pont azért hogy ha bármi, ami eszedbe jut az első jáékról, az ne illeszkedjen a mostani koncepcióba. Ez nem a történet folytatása és nem is a stílus folytatása. Megvan az oka annak, miért nem hívják Homefront 2-nek!"
Az eredeti játék
több mint 2,6 millió példányban kelt el világszerte, ami egyértelművé teszi hogy az a koncepció sikeres volt. Hogy a merőben új elképzelések is beválnak-e, majd kiderül, annyi azonban bizonyos, hogy a játék csúszik az eredeti tervekhez képest és csak valamikor 2016-ban jelenik meg PC-re (Linux-ra is), OSX-re, PS4-re és Xbox One-ra.
Homefront: The Revolution narratív tervezője, hogy az új rész teljesen más lesz mint amit megszoktunk a Homefront-ban és ez nem véletlenül van így, a tervezés tudatos.'>