Nyilvánvalóan ebből semmi nem látható premier plánban - és erősen megkérdőjelezhető, hogy ezt így és ebben a formában egyáltalán miért kellett beletenni a játékba -, ugyanakkor aki úgy dönt, hogy lelövi a síró csecsemőt, azt rögtön kilépteti a játék, pontosabban visszadobja az előző mentési pontra egy olyan felirattal, hogy a kisbabák nem harcosok.
Az Infinity Ward azonban úgy tűnik, hogy jól ismeri a közönségét - és itt ismét el kell morzsolnunk egy "sajnost" -, lévén az easter egg lényege, hogy ha valaki többször megpróbálja megölni a csecsemőt, a játék nem az imént említett szöveget tolja a képébe, hanem felteszi a nagy kérdést, mely megkérdőjelezi az illető épelméjűségét.
Mi is megkérdőjeleznénk ugyanakkor a készítőkét, hogy ilyen jelenetet egyáltalán miért kellett beletenni a játékba, de legalábbis miért ilyen formában, hiszen néhány extra kódsorral könnyedén letiltható lett volna a kisbabára való rálövés lehetősége is...