A
The Evil Within kibocsátásakor minden formátumban 30 frame per másodperc alatt fog futni, ezt pedig hivatalos blogján fedte fel a Bethesda, ahol kifejtették, hogy szeretnék ha mind a PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, és PC gép ezzel a sebességgel vinné a játékot.
Mindazonáltal ettől el lehet térni például ha PC-s játék opcióiban megváltoztatjuk a framerate-et. Ugyanakkor a poszt azzal folytatja, hogy nem ajánlott vagy támogatott a frame-sebesség átállítása. A bejegyzésben olvasható:
Shinji Mikami és a Tango csapata úgy tervezte a
The Evil Within-t, hogy 30fps-en és 2.35:1 képméretarányban működjön minden platformon. A csapat az elmúlt négy év munkája során, gondolatban ezekkel a beállításokkal tökéletesítette a játékélményt. A PC játékosoknak üzenjük, hibakerülő parancsokat fogunk küldeni, hogyan változtassák meg a framerate-et és a képméretarányt, de ezek a parancsok nem ajánlottak vagy támogatottak és mindenkinek javasoljuk, hogy a legjobb élményért a megtervezettek szerint futtassák a játékot.
A bejegyzés másik részében a Bethesda megjegyzi, hogy a horror játék elő-töltése is elérhető lesz.
Steam-en október 10-től, PlayStation 3 és 4 tulajdonosok október 12-től tölthetik. Az
Xbox One felhasználók már elő-tölthetik a
The Evil Within-t, míg
az Xbox 360 tulajoknak várni kell a megjelenés napjáig.
The Evil Within kibocsátásakor minden formátumban 30 frame per másodperc alatt fog futni, ezt pedig hivatalos blogján fedte fel a Bethesda, ahol kifejtették, hogy szeretnék ha mind a PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, és PC gép ezzel a sebességgel vinné a játékot.'>