Naughty Dog: Előbb a grafika, aztán a jó ötletek...

2011. november 02.
1.7251
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Richard Lemarchand úgy véli, lassan elérjük azt a határt, melyet átlépve a grafikai teljesítmény a háttérbe szorul, helyét pedig az egyedi sztorik veszik át.

Ámde az elismert Naughty Dog vezető tervezője ugyanakkor rámutatott arra is, hogy jelenleg még nem tartunk itt; a fejlesztőknek továbbra is akadnak problémáik az egyes matériák kidolgozásával.

Azt hinnénk az Uncharted franchise megalkotóinak és elsőszámú mecénásainak sosem jutna eszébe, hogy a grafikai technológia élvezzen prioritást a sztorival szemben - ez legalábbis valahogy nem fér meg fejünkben a játéksorozatban tapasztaltakkal. Az Uncharted világéletében elkápráztatott bennünket izgalmas és páratlan történetmenetével, s e téren a Drake's Deception sem okoz nekünk csalódást.

"Szerintem egyre gyorsabban közelítünk ahhoz a ponthoz, ahol az ötletek sokkal nagyobb jelentőséggel bírnak, mint a technológia" - mondta a Pokemon-hangzású vezetéknevet viselő Peter Lemarchand, a Naughty Dog vezető tervezője, aki nem kis meglepetésünkre így folytatta: - ", de szerintem itt még nem tartunk."

Az Uncharted 3: Drake's Deception ma jelent meg hazánkban.
2 hozzászólás

Vendég

9 éve, 3 hónapja és 19 napja

most indulok megvenni már nagyon játszanék vele!

válasz erre

Vendég

9 éve, 3 hónapja és 19 napja

Szomorú jövőkép

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

rDAVE profiljagery1113 profilja