BioWare: Kétszer annyi párbeszéd a Dragon Age-ben, mint a Mass Effect 2-ben

2009. december 20.
2.0271
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
A Dragon Age: Originsben alkalmazott párbeszédrendszer sokak számára visszalépés volt a Mass Effectben használt érzelmi reakciókra építő társához képest.

A BioWare a régebbi szerepjátékaiban már számtalanszor látott tradicionális rendszerhez tért vissza az idei esztendő egyik legjobb RPG-jének esetében, ez azonban korántsem jelenti azt, hogy keveset melóztak volna vele a srácok. Greg Zeschuk, a stúdió társalapítója osztott meg a sajtóval egy kis kulisszatitkot, amely komoly jelentőséggel nem igazán bír, érdekességnek azonban mindenképpen elmegy.

Zeschuk elárulta, hogy a Dragon Age: Originsbe több mint kétszer annyi párbeszédekben választható opciót építettek be, mint a filmes hatásokkal operáló Mass Effect 2-be. Ennek az eltérésnek az okai azok, hogy a fantasy RPG-ben a felbukkanó lehetőségek függnek attól, hogy milyen fajú és milyen foglalkozású a fő karakter, továbbá a viselkedése, a skilljei és az NPC-khez fűződő kapcsolatai, döntései is befolyásolják. Mindebből következik, hogy egyszeri végigjátszáskor esélyünk sincs megpillantani a dialógusokban szereplő összes lehetséges mondatot, tehát érdemes újra és újra elővenni, és más szemszögből is végigélni az epikus kalandot.
1 hozzászólás

Vendég

11 éve, 2 hónapja és 11 napja

még nem tudtam beszerezni a játékot, de hajtok rá. ezek a kis infók nagyon jól jönnek a döntésben!

válasz erre
Mass Effect 2
11.000 Ft-tól
kövesd a játékot!
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

WickedSick profiljaManiac profiljahamzai profiljagery1113 profilja