Az angol tulajdonban levő kiskereskedelmi lánc anyaországában kísérletezik először ilyen megoldással. A szolgáltatás megindításának pontos idejét még nem közölték, de jelentős reklámkampánnyal szeretnék fellendíteni ezt a szegmenst. Andy Dewhurst, a Tesco kommunikációs részlegének vezérigazgatója szerint azért vannak rendkívüli lehetőségek a VoIP-ban, mert a technikai háttér adott, ám a vásárlók még nem kaptak rá az újdonságra.
Dewhurst kijelentette, hogy a felhasználók egyszerű, könnyen használható szolgáltatásra vágynak, ami egyben nagyszerű ár-érték arányt biztosít, vagyis olcsó. Az előnyök között ki szeretnék emelni a minden eddiginél könnyebb "számhordozhatóságot", a jelek szerint ez a hagyományos földi vonalak esetében Nagy-Britanniában még nem működik zökkenőmentesen. A tesco piaci tömegétől fogva az elemzők szerint a lépés az egész brit telekommunikációs piacot új pályára állíthatja.