A konzolok sikerességében meghatározó szerepe van a szoftverfelhozatalnak, valamint a fogyasztói árnak. Az előbbi bősége mérsékelten élénk, míg az utóbbi robbannásszerű sikert válthat ki, erre jobb példa sem szükséges, mint a Microsoft árcsökkentési hulláma. Az Xbox 360 konzolok eladásai drasztikusan megnőttek az európai térségben is, így a napokban átlépte a hat milliós eladott példányszámot a PAL territóriumban.
A Microsoft ünnepel, a vásárlók boldogok a frissen szerzett, újgenerációs masinájukkal, idilli összkép, ez a jó üzlet lényege. A redmondiak játékalkalmatossága átlépte a lélektani árhatárt, így Európában a legkedvezőbb árú konzollá avanzsált, amit a játékosok meg is háláltak tisztességgel. Mindhárom kiszerelés ára csökkent egy kategóriával nem rég, így 130, 170 és 230 Fontos árcímkékkel találkozunk az Arcade, a Premium és az Elit modellek esetében.
Egy Nintendo Wii 180 Fontba kerül, csupán a viszonyítás kedvéért véssük ide. Az Xbox 360 határozottan menetel előre tovább, köszönhetően a bőséges játékkínálatnak, amelyek között raklapnyi exkluzív cím is helyet foglal, valamint a kedvező árszabásnak. A Sony nem tett ehhez hasonló lépéseket, ők a Blu-ray-től és néhány régen várt sikervárományos címtől várják a stabil előre haladást. A Nintendo pedig profittal dobálja a továbbra is népszerű Wii-t, mert az emberek kíváncsiak rá, nem apad a kereslet iránta.
Ezt megkoronázandó, hamarosan útnak indul a "New Xbox Experience" is, érezhetően kiemelt figyelmet kap a dolog, további gépek értékesítése múlhat ezen, és a köréje felépített, masszív kampányon. Jelenleg túl tehát a 6 millión és ki tudja, hogy hol lesz még a plafon.