Egyelőre sem képeket, sem konkrét információkat nem szivárogtat a kiotói játéknagyhatalom a belsős fejlesztésről, Shigeru Miyamoto azonban elmondta, a produkció támogatni fogja a Wii MotionPlus technológiát, méghozzá az autentikusabb kardpárbajok és a komfortosabb célzás érdekében.
A még be nem jelentett The Legend Of Zelda játék lesz meglepő módon egyébként az első epizód, amely kifejezetten Wii-re íródik, ugyanis az előző felvonás csupán egy kissé felpiszkált GameCube portként látta csak meg a napvilágot még a gép megjelenése tájékán.
"Az előző játékban úgy vetted célba a tárgyakat, hogy egyszerűen csak rájuk mutattál a képernyőn, de ezúttal a Wii MotionPlus-t fogjuk használni, egy kényelmesebb targeting rendszert és egy kellemesebb játékélményt kreálunk segítségével..." - nyilatkozta a napokban a Nintendo nagy mestere, Shigeru Miyamoto.
A szóban forgó Zelda epizódot még nem leplezték le a nyilvánosság előtt, tehát még az is nagy kérdés, hogy pontosan mikor is érkezik meg a széria következő darabja. Legjobb esetben is csak jövő év végén lehet esedékes, de ezt csak tipp szintjén tessék tudomásul venni a hivatalos információk befutásáig.