Az Edge magazinnak nyilatkozott Jonathan Morin, a
Watch Dogs kreatív igazgatója, aki elárulta, hogy az extra időt kihasználva a csapat rengeteget finomított a játékon, emellett számos hiba is javításra került.
A
Watch Dogs szinte teljesen készen volt már tavaly ősszel is - állítja Morin -, a fejesek azonban az utolsó pillanatban úgy döntöttek, hogy adnak még némi extra időt a csapatnak, így a megjelenést 2014 elejére halasztották.
Nagyon sokat finomítottunk az apró részleteken az elmúlt hónapok során. Ilyenkor persze csábító, hogy újabb funkciókat adjunk a játékhoz, a
Watch Dogs azonban már így is hihetetlenül komplex, így inkább arra törekedtünk, hogy a már meglévő elemek tökéletesen működjenek.
A csapat természetesen főként hibajavítással ütötte el az extra hónapokat, ez azonban stabilan és magabiztosan zajlott, nem kellett ugyanis tarthatatlan határidők miatt aggódniuk a munkatársaknak. A
Watch Dogs május 27-én érkezik PC, Xbox 360, Xbox One, PS3, valamint PS4 rendszerekre.
Watch Dogs kreatív igazgatója, aki elárulta, hogy az extra időt kihasználva a csapat rengeteget finomított a játékon, emellett számos hiba is javításra került.'>