Úgy látszik vannak - és feltehetően lesznek is - olyan videojátékok, amelyek magasról tesznek az új technológiákra.
Ezek közé tartozik a Twisted Metal is, amelyről a mai napon kiderült, hogy se a Sony mozgásérzékelős kütyüjét, avagy a PlayStation Move-ot nem kívánja támogatni, se a három dimenziós felhajtásban nem szeretne részt venni, megmaradna ő inkább a klasszikus útvonalon, és megelégszik majd egy szimpla HD monitorral, illetve a PlayStation 3 masina szabvány kontrollerével.
Minderről David Jaffe, a csapat producere rántotta le a leplet hivatalos Twitter oldalán, ahol indok is társult a döntéshez. A 3D technológiához állítása szerint kevés az ő játékuk, ugyanis nem 60 frame-re optimalizálták, a Move pedig valahogy nagyon nem illik a Twisted Metal koncepciójához. A döntés oka szimplán ennyi, és ha már egyszer 18 hónapos fejlesztési idő van a program mögött, nyilván nem most fogják feltúrni az egészet. Régi vágású játékosok tehát örülhetnek, nem minden az új technológiák körül forog.