Egy ilyen nagyszerű alkotásnak, mint a puzzle-platformer LIMBO, természetesen temérdek időre volt szüksége ahhoz, hogy gyümölcsöző címként mutatkozzunk be nekünk, s ez a törvényszerűség mindig és minden fejlesztőre érvényes. A játék mögött álló Playdead csapat is vallja, egy sabatos alkotáshoz idő kell, és hogy lássuk, nem a levegőbe beszélnek, elárulták, három éven belül ne reménykedjünk újabb remekműben.
"Egy jó játék időt igényel" - mondta Dino Patti, a dán stúdió társalapítója.
Egyelőre fogalmunk sincs, milyen formában köszönt majd ránk az új cím, bár Arnt Jensen az interjúban hozzátette, hogy ezt a Unity Engine-nel hozzák a világra.
"Olyan ez, mintha egy kettős alkotással állnánk elő, egy motorral és egy játékkal. Ráadásul a következő projectünk egy csöppet ambiciózusabb, mint a LIMBO volt, és egy rakás dolog van, amit nem szeretnénk az elejéről kezdeni."
A tavaly nyáron megjelent LIMBO egész egyszerűen pazar pontozást (és eladást) fialt: kíváncsian nézünk hát eme új és titokzatos project elébe.