A Titanfall márciusi startolását valami egyedivel szerették volna emlékezetessé tenni a készítők, ezért az Xbox és a Sculptivate felkérte az Artem SFX speciális effekteket és egyéb kreatív reklámokat gyártó csapatát, hogy készítsenek két darab pilóta öltözéket a londoni EMEA-ban tartott launch partira.
A páncélok és a sisakok lemodellezéséhez többlépcsős számítógépes tervezésre volt szükség, a felszerelés pontos mását végül kilenc nap alatt sikerült megalkotni. A munkálatok során 3D-s nyomtatót és egy Kuka robotkart is alkalmaztak - az egyik legmodernebb robotkarral az Artem rendelkezik az Egyesült Királyságban.
A csapatnak könnyű és biztonságos overállt kellett alkotni, amiben a freerunnerek képesek az akrobatikus mutatványok bemutatására. Az ötvözet alapanyaga hab, a pilótasisakot és a mellkaslemezt üvegszálból gyártották.
Szerintetek melyik páncélzat a menőbb, az ingame vagy az Artem SFX által készített?
#tv#