The Division: újabb információk a next-gen motorról

2013. december 09.
1.5491
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
IAppearMissing profilja, adatai
IAppearMissing
Az idei VGX alkalmából levetített rövid, de fantasztikus hangulattal és megdöbbentő látványvilággal felvértezett előzetes tökéletes bemutatkozás volt a Tom Clancy's The Division számára.

A játékosok egy része azóta sem tudta feldolgozni a látottakat, ezért a Massive Entertainment fejlesztői úgy döntöttek, hogy előállnak némi plusz információval a játék és az alatta működő technológia kapcsán.

A játékban fontos szerepet kap a rombolás és a pusztítás, ezért egy olyan technológiával álltunk elő, amely lehetővé teszi ennek a részletes és pontos modellezését. A képernyőn látható jelenetek tehát nem előre leprogramozottak, valós időben számolja ki őket a motor.

A készítők emellett nagy hangsúlyt fektettek a fények és árnyékok minél látványosabb ábrázolására, ennek megvalósulásához különféle filmgyártásban használt technikák szolgáltak alapul. Amennyiben megmozdítunk egy tárgyat a játékban, a fény azonnal reagálni fog arra, mégpedig úgy, hogy az a lehető legvalósághűbb legyen.
The Division számára.'>
5 hozzászólás

fantis6

11 éve, 3 hónapja és 1 napja

erős gép kellesz hozzá, de én várom már mosolygó smiley

válasz erre

totyak

11 éve, 6 hónapja és 9 napja

Ez a valós időben számolás nekem azt sejteti, hogy elég kemény gépigénye lesz.

válasz erre

BGYI

11 éve, 6 hónapja és 10 napja

Csak jó is legyen, ne csak szép...

válasz erre

csirkee

11 éve, 6 hónapja és 10 napja

rombolás, pusztítás röhögő smiley jól hangzik

válasz erre

LolZ

11 éve, 6 hónapja és 10 napja

Az azért kemény.De csak a saját szememnek hiszek szóval,majd meglátjuk élesben hogyan teljesít.röhögő smiley

válasz erre
The Division
13.999 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profilja