Technikai nehézségek miatt csúszott ennyit a PlayStation 3-as Free Realms

2011. március 31.
2.1051
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
A tegnapi nappal végre megérkezett - az amerikai PlayStation Network-re legalábbis - a PlayStation 3 masina egyik legjobban várt címe, avagy az ingyenesen játszható Free Realms MMO, amely PC-n már súlyos hónapok óta elérhető.
 

Hogy a Sony gépezetével rendelkező játékosoknak miért kellett ennyit várni a műfajba számtalan egyediséget hozó alkotásra? A Sony Online Entertainment elnöke, John Smedley ezt próbálta megértetni velünk egy a Kotaku magazinnak adott interjúban.

John állítása szerint egy olyan speciális technológiát használ fel masszív futásához a Free Realms, amely PC-n egyáltalán nem okoz komoly gondot, PlayStation 3-on azonban, elsősorban a zárt rendszer miatt igen, így kemény munkába és több időbe telt, amíg korrekten a gépezethez tudták igazítani a programot. Az igazat megvallva, egy akkor cég, mint a Sony aligha küzdhetett ilyen problémákkal, de ha egyszer maga John Smedley nyilatkozta a fentieket, kénytelenek vagyunk elhinni.
1 hozzászólás

Vendég

15 éve, 5 hónapja és 18 napja

Mindig van valami magyarázat, hihetetlen...wtf smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások