Hogy messzebbre ne menjünk, felhozhatjuk példának a Tatsunoko Vs. Capcom-ot, amely a retro jellegű alkotás producere, Ryota Niitsuma szerint nem kaphat hádé konzolos portokat, ennek pedig egy végtelenül logikus oka létezik életben tartva.
Egész egyszerűen a Nintendo Wii hardveres képességei merőben eltérő képet mutatnak, mint a PlayStation 3 és az Xbox 360, ezért a Capcom nem tervezi a Tatsunoko Vs. Capcom-ot átküldeni a nagy felbontás világába, pedig bizony jól mutatott volna a PlayStation Store és az Xbox Live kínálatában. Ez a reménykedés esélytelennek bizonyult, viszont egy esetleges folytatás az említett konzolokra már sokkalta életképesebb elképzelés lehet, nyilatkozta, Ryota Niitsuma az egyik külföldi gamer site-nak. A Capcom egyelőre a produkció nyugati premierjére összpontosít, amely ősz, legkésőbb tél magasságában realizálódhat majd. Az amerikai Nintendo Wii tulajdonosok végre megkapják amit akarnak, a hádé masinák gazdái pedig csak a remény lángját táplálhatják egy folytatás reményében.