Ezek közül kettő kiemelkedő. Vannak a hétvégi játékosok, akik néhány csatáig belevetik magukat egy RTS-be, aminek maximum 1-2 órás kimenetele van és vannak az igazi hardcore hadvezérek, akik akár napokat is eltöltenek azzal, hogy egy-egy támadó stratégiát kieszeljenek. Persze a két kategóriának megvannak a saját játékai is, ez aláírandó, viszont a Supreme Commander valahol pont a kettő közti határon egyensúlyozik és igazán egyik félhez sem billen át. Ez vezethet sikerhez, de hatalmas bukáshoz is, a Supreme Commander esetében mindenképpen az első állítás felé dől a mérleg nyelve.
Ezt pedig alá is támaszthatjuk rögtön azzal a ténnyel, hogy ma bejelentették a játék folytatását. A Gas Powered Games által fejlesztett alkotásról egyenlőre még semmit nem árultak el nekünk, annyi azonban biztos, hogy szeretnék túlszárnyalni az első részt, minden tekintetben. Reméljük, hogy a grafikus motor optimalizálásával fogják kezdeni, hiszen a 2007-ben megjelent első rész okozott fejtörést embereknek a gépigényével. Reméljük azt is, hogy a pályák méretei nem fognak növekedni, hiszen az már az átláthatóság rovására menne és szinte teljesen kezelhetetlen lenne a végeredmény. Rengeteg járható út elképzelhető, mi kívánjuk a legjobbakat és várjuk az első információkat, hogy miben is lesz más ez a bűvös második epizód...