A játékok és a gépek eladásai egyaránt nőttek a kurrens generációt illetően, ezzel szemben a PlayStation 2 erős visszaesést kezdett produkálni, ami érthető, hiszen egyre kevesebb neves játék érkezik a veteránra és egyre több remek alkotás a jelenlegi zászlóshajóra, a harmadik PléjStációra.
Szoftver fronton a Sony 79%-os növekedést ért el a PlayStation 3 esetében így a márciusban záruló üzleti évben már 103.7 millió szoftvert toltak ki a masinára a boltok világszerte, ami komoly növekedést jelent. A PlayStation Portable nem volt ennyire sikeres a játékeladásokat illetően, a Sony marokkonzolján 9%-os visszaesést könyveltek el a japán elektronikai mamut játékdivíziójánál, ami ezúttal 50.3 milliót jelent, de a PlayStation 2 szoftver értékesítési aránya még nagyobb csorbát szenvedett, 46%-kal kevesebb játékot adtak el a gépre, mint az ezt megelőző üzleti évben, így az elmúlt egy éves periódusban 83.5 millió játék talált gazdára ezen a platformon.
A hardveres részleg is növekvő PlayStation 3-as eladásokról számolt be, a kurrens generációs erőgép 10%-kal teljesített jobban a 2008-as üzleti évben, mint a 2007-esben, így 10.06 milliósra duzzadt az éves összeladás, a korábbi 9.12 millióval szemben. Nőtt a PlayStation Portable iránt mutatott kereslet is, igaz itt szerényebb volt a meglódulás, csupán 2%-os, ami a pontos eladási mennyiségeket tekintve 14.11 millió volt globális szinten. A PlayStation 2 hardvereladásai megcsappantak, kemény 42%-os zuhanást könyveltek el az illetékesek, ez 7.91 millió eladott konzolt jelent a márciusban zárt üzleti esztendőre.
A játékdivízió operációs vesztesége csökkent, gyakorlatilag megfeleződött, így a frissen zárt üzleti évben már "csak" 58.5 milliárd Yen-es mínuszt véstek a noteszekbe, köszönhető volt mindez a PlayStation 3 csökkenő előállítási költségeinek, valamint a szoftverek iránt mutatott markáns kereslet növekedésnek.