A stílus alapvetően FPS lesz, de rengeteg apró ötlettel megspékelve, hiszen egy alap FPS-re kevesebben kapnák fel a fejüket. Az egyik legkiemelkedőbb ötlet pedig a Singularity esetében az idő manipulálása lesz, amiről most szemléltetőnek néhány screenshot is érkezett.
Az idő manipulálása viszont nem a hagyományos módon fog történni, tehát nem egy-egy perceket, órákat vagy napokat ugrálunk az időben, hanem konkrétan egy egész időintervallumot. Ez nagyjából 50 évnek megfelelő időegységet tesz ki, az időutazás megkezdéséhez pedig egy kezünkre erősített szerkezet lesz a segítségünkre. Így kedvünkre ugrándozhatunk előre illetve vissza az időben, amit a játékba nagyon jól beépítettek az illetékesek, hiszen ha jön a jelenben egy ellenfél, mi megtekergetjük a varázsszerkentyűnket és barba trükk, máris visszarepültünk az időben, emberünk pedig eltűnt az idő valamelyik alagútjában.
A koncepció tehát érdekesre sikeredett a Singularity esetében, de ezt már megszokhattuk a Raven-től. Az alábbi képeken a fentebb felvázolt időmanipulálás opcióját szemlélhetjük meg, reméljük hamarosan már futás közben is megnézhetjük a Singularity-t.