A Rocksteady sajnálatos bejelentését követően várható volt, hogy a fejlesztők magyarázat híján valami vállveregetéssel hozakodnak elő: mondjuk olyannal, hogy "bocs a késésért, de egyébként tutira megéri majd várni" - ami meglehetősen sovány vígasz a hátrányt élvező platform gamereinek, ugyanakkor...
"Nagy elismerésben részesültünk az első rész PC-n való szerepléséért, és amiért olyan finomra hangoltuk az irányítást" - mondta Sefton Hill, a rendező. - "Ennek az oka az, hogy mindig nagy figyelmet fordítunk az ő véleményükre."
Hill a továbbiakban azt ecsetelte, hogy míg a PlayStation 3-as és Xbox 360-as verziók esetében a gördülékenység és simaság voltak a fő szempontok, addig a PC verzió még magasabb szintű textúrákkal és "még gazdagabban megvalósított világgal" büszkélkedhet majd.
"Határozottan megéri várni" - folytatta Hill. - "A PC-verziót épp most odáztuk el, de mindössze néhány héttel, tehát remélhetőleg senki sem lesz túl mérges emiatt. A lehető legkeményebben dolgozunk, hogy minél hamarabb kidobhassuk."