Az egy hete bemutatott látványos játékmenet felvétel sok játékos figyelmét felhívta a Theory Interactive PC-exkluzív belsőnézetes puzzle játékára, a most érkezett fejlesztői válaszok pedig a felmerült kérdések egy részére igyekeznek választ adni.
Egy most napvilágot látott interjúban Mikko Kallinen (társalapító, programozó, ex-Futuremark munkatárs) osztott meg néhány érdekességet a javában készülő
Resetről. A legérdekesebb talán az, hogy a játék egyetlen hatalmas területből áll, amely 16 négyzetkilóméter kiterjedésű.
A játék egyetlen hatalmas térképből áll, ami körülbelül 16 négyzetkilóméter nagyságú. Tudatosan döntöttünk úgy, hogy nem lesz rombolható a környezet, ennek amúgy sem lenne sok értelme. A fizikai szimulációhoz az NVIDIA PhysX technológiáját használunk - árulta el Kallinen.
A játék a fejlesztés korai szakaszában van, még az alfa állapotot sem érte el, így a megjelenés dátumáról sincs rendelkezésre álló információ.