A lehetőségek tárháza és az egész digitális otthon tartalma szépen bővülget, javulgat, ennek köszönhetően impozáns számokkal tudnak dicsekedni a Sony illetékesei.
Peter Edward, a Sony Computer Entertainment Europe, PlayStation Home rendezője számokban demonstrálta az eddigi sikereket. Nézzünk is meg pár érdekességet, mi történt mostanáig a virtuális otthonunkkal.
- A PlayStation Home 2008 novemberi startja óta hétmillió user érkezett a rendszerbe, közülük masszív hárommillió az európai territóriumból és letöltöttek mostanáig összesen hatmillió ezt, meg azt.
- Egy PlayStation Home látogatási szesszió átlagosan 56 percig tart, ennyi ideig lóg egy-egy felhasználó a rendszerben, alkalmanként.
- A Sony előzetes becslései szerint a felhasználók 90%-a tartozik majd a 18 és 35 év közötti férfiak táborába, a valóság viszont ettől 10%-ban eltér, tehát csupán 80%, a többiek a fiatalabb, illetve idősebb korosztályból és az ellenkező nemből kerültek ki.
- A két hetes Star Trek mozi kampány alatt 450,000 kosztümöt értékesítettek digitális úton és formában, valamint 250,000-szer nézték meg annak videóját.
- A Red Bull Air Race minijátékot 873,136 user játszotta már, ezenfelül 2.5 millió látogatást regisztrált a rendszer, összesen 575,000 órányi játékidővel fejelve meg a szekciót. A Red Bull Air Race megjelenésének első öt havában az átlagos, vele eltöltött játékidő harminckilenc perc volt. A minijáték fejlesztési költsége 110,000 Euró volt, amelytől másfél millió Eurós marketing értéket várnak az illetékesek.
- A Watchmen mozi felvezetésének három hónapja alatt 812,544 user tekintette meg az exkluzív videót, Zack Snyder rendezővel. Ez az érték végül 9.3 millió nézettségi percet szerzett a promóciónak. A Watchmen zóna látogatottsága 3.2 milliónál állt meg, a Rorschach és a Nite Owl jelmezeket pedig 1.6 millió alkalommal töltötték le a felhasználók.