Videó formájában viszont erősen beharangozták az érkező tartalmat a Home közösségi terén, amelyről ma megtudtuk, hogy már idén semmiképp sem lesz elérhető, a megjelenése jövőre halasztódik, technikai nehézségek okán.
A PlayStation Home Community Manager, TedTheDog elárulta, hogy a Red Bull Air Race tartalom idén mér nem képezi interaktív részét a közösségi szimulátornak, csak valamikor jövőre számíthatunk érkezésére. Sem pontos, sem pedig közelítő időpont nem kerül a felszínre, állítólag technikai nehézségekbe ütköztek a srácok, amit most próbálnak mielőbb áthidalni.
A promóció viszont már gőzerővel zakatol, az európai Otthon, Home Square-jén látható egy kedvcsináló összevágás az extrém sport izgalmas pillanatairól, amelyet a bevásárlóközpont melletti, óriás kivetítőn tolnak a jó nép arcába, magyar kiválóságunkkal, Besenyei Péterrel a fókuszban. Idén tehát már nem valósul meg az izgalmasnak ígérkező mini játék lehetőség, jövőre ellenben kegyetlenül betámadja a közösséget és vélhetően nagy közönség kedvencé válik rövid időn belül.
A világhírű energiaital márka volt egyébként az első valós brand, amelyet bejelentettek a PlayStation Home számára, majd jött a Diesel, és a Ligne Roset, amelyeket számos, további márka követ majd a sorban.
#tv#