PC-s mozgásérzékelő a Razertől: L4D2, HL2 és TF2 már kalimpálással irányítható

2012. március 06.
2.8011
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
marco profilja, adatai
marco
A Razer a Sixense Entertainment-tel közösen jelentette be a GDC 2012-n a mozgásérzékelős irányítás teljes integrációját a Valve játékaiba, így többek között a Left 4 Dead 2, a Half-Life 2, és a Team Fortress 2 is irányíthatóvá válik a Razer Hydra mozgásérzékelős kontrollerrel.

A Valve közeljövőben megjelenő Dota 2 és Counter-Strike: Global Offensive játékai is támogatni fogják a Razer Hydra-val történő, teljes mozgásérzékelős irányítást.

Emellett a Sixense és a Valve beépítették a Sixense MotionCreator 2.0 szoftvert a Valve Steam játékplatformjába. A visszamenőleges kompatibilitás révén lehetővé válik a legnépszerűbb, több mint 250 Steam-en található játék mozgásérzékelős irányítása a Razer Hydra segítségével. A már meglévő, és a jövőben megjelenő játékaokhoz automatikusan megérkezik a mozgásérzékelős irányítást támogató frissítés. A játékokban található, új felhasználói felület segítségével a játék során bármikor megtekinthető a Razer Hydra gombjainak kiosztása.

A kontroller

A kontroller


"A Razer Hydra mágneses mozgásérzékelős technológiája a leggyorsabb és legpontosabb a piacon, és olyan mértékben bevonja a játékosokat a játékba, melyről a mozgásérzékelős iparág többi szereplője csak álmodhat. A játékosok a Valve új és klasszikus címeit csodálatos és szórakoztató módon tapasztalhatják meg." - nyilatkozta Robert RazerGuy Krakoff, a Razer USA elnöke.

"A Sixense izgatottan várja, hogy a Steam közösség is részese lehessen a Razer Hydra által nyújtott mozgásérzékelős játékélménynek." - nyilatkozta Amir Rubin, a Sixense társalapítója és ügyvezetője. "Azzal, hogy a Sixense MotionCreator-t a Steam-be - mely a mind a PC-s és Mac-es játékosok, mind a fejlesztők kedvenc választott platformja - integráltuk, lehetőségünk nyílik a 'plug-and-play' funkcionalitás biztosítására a Razer Hydra számára, valamint bemutathatjuk innovatív mozgásérzékelős irányításunkat több játékműfajban is."

A vevőegység

A vevőegység


A Razer Hydra a világ első PC-s, professzionális játékra is alkalmas, mozgásérzékelős perifériája, mely egy elektromágneses mező segítségével követi a - két ultrapontos, mozgásérzékelős kontrollert tartó - kéz mozgását. Mivel a Razer Hydra a kéz helyzetét milliméter és fok pontossággal követi, a világ megmentése a Half-Life 2-ben, a zombik lemészárlása a Left 4 Dead 2-ben, vagy a kocsi tolása a Team Fortress 2-ben mind-mind ösztönös, könnyen átélhető cselekedetekké válnak.

A Sixense elkészítette a Razer Hydra-hoz tartozó Sixense SDK (Software Development Kit - szoftverfejlesztői csomag) Mac OS és Linux változatait is, amelyek már letölthetőek a Steam-ről. A Sixense SDK lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy gyorsan és könnyedén integrálhassák játékaiba a Razer Hydra hatirányú, lenyűgöző élményt és szabadságot nyújtó mozgáskövetését.

Wii kontroller feketében?

Wii kontroller feketében?


A Razer Hydra ajánlott fogyasztói ára ?99,99, tehát nagyjából 30 ezer forint.

Termékjellemzők (kontrollerenként):
Analóg kar ergonomikus hüvelykujj résszel biztosítja a könnyed irányíthatóságot
4 darab Hyperesponse gomb
Gyorstüzelés ravasz és gomb a gyorsabb játékbeli reakcióidőért
Csúszásmentes, szatén markolatú felület
Valódi, hatirányú mágneses mozgáskövetés
Könnyű, gubancolódás-mentes, fonott borítású kábel

Bázisállomás:
Alacsony energiájú mágneses mező alacsony fogyasztással
Ultraprecíz érzékelő, 1 mm-es és 1 fokos követéssel
Nem szükséges, hogy a kontrollerek rálássanak a bázisállomásra
Alacsony késleltetésű visszajelzés

Tipikus Razer formavilág

Tipikus Razer formavilág


5 hozzászólás

Vendég

12 éve, 2 hónapja és 21 napja

Neurotic írta:
Láttam erről videókat Nyilván jobb a reakcióideje, mivel nem elemeznie kell egy képet hanem lényegében egy kontroller a cucc.
Kipróbálni kipróbálnám, de nem hiszem, hogy felváltaná a jó kis egér+billentyűzet kombót
De itt is van kamera, annak lassú a feldolgozása szvsz

válasz erre

Neurotic

12 éve, 2 hónapja és 21 napja

Láttam erről videókat Nyilván jobb a reakcióideje, mivel nem elemeznie kell egy képet hanem lényegében egy kontroller a cucc.
Kipróbálni kipróbálnám, de nem hiszem, hogy felváltaná a jó kis egér+billentyűzet kombót

válasz erre

Braddock

12 éve, 2 hónapja és 21 napja

Vendég írta:
Megjött a Kinectgyilkos!

Remélem a reakcióideje sokkal jobb...
Ez nagyon jó duma!

válasz erre

Vendég

12 éve, 2 hónapja és 21 napja

Megjött a Kinectgyilkos!

Remélem a reakcióideje sokkal jobb...

válasz erre

Vendég

12 éve, 2 hónapja és 21 napja

Na EZ a bitang cucc gyerekek!!!!

válasz erre

 
Minden hír, videó és cikk
GDC 2012
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

Maniac profilja