Az
InSomnia fejlesztője, az oroszországi székhelyű Studio MONO ma jelentette be, hogy a játék egy héttel a tervezett dátum előtt elérte a teljes támogatást.
A játék egy retro-futurista űrállomásra hívja a játékosokat, ami négyszáz éves útját járja egy új otthon reményében. Az
InSomnia nagy része ezen a gigantikus, félig elhagyott állomáson játszódik majd.
Nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen korán elértük a 100%-os támogatást, és izgatottak vagyunk, milyen további dolgokat valósíthatunk majd meg. Ez remek hír, és mind büszkék vagyunk erre a projektre. Ez nagyban motivál minket, hogy a támogatóink várakozását beteljesítsük
- írta a fejlesztő cég részéről Anatolij Nekrasov. A játék célja, hogy a játékos belemerüljön a rendszeresen frissített és új tartalmakkal ellátott játékba. A
fő storyline 15-20 óra, a mellékküldetések 20-30 óra játékidőt adnak eleinte. A megjelenés után még több mint 20 ingyenes fejezetet hoznak létre, melyek 3-6 óra játékidővel rendelkeznek majd.
InSomnia fejlesztője, az oroszországi székhelyű Studio MONO ma jelentette be, hogy a játék egy héttel a tervezett dátum előtt elérte a teljes támogatást.'>