A múlt hónap közepe tájékán debütált, cell shading technológiát használó, kiváló alkotás tehát jelen pillanatban úgy fest, hogy folytatás nélkül marad.
Minden fejlesztő és kiadó az alapján dönt egy brand további sorsáról, hogy annak bemutatkozása mennyire sikerült jól, azaz sikerült-e egy adott időn belül megválniuk a tervezett mennyiségektől. Az Okami sajnos még messze nem tart azon a ponton, hogy a Capcom a folytatáson törje a fejét, ám ugyanakkor nem zárkóznak el tőle, csupán szeretnének a mostaninál több példányt értékesíteni a kiadásból.
Ez nagyon logikus érvelés, csaknem minden játék esetében így működik ez a mechanizmus. Pontos számadatokkal nem szolgált Christian Svensson, de azt erőteljesen hangsúlyozta, hogy még nem tartanak annál az eladott mennyiségnél, ami arra sarkallná őket, hogy elgondolkodjanak a játék folytatásán. Az Okami egy művészi jellegű rétegjáték, amelyet ugyan a szaksajtó álló helyzetben, vastapssal fogadott, a kasszáknál mégsem lett tipikus megasiker.
Talán lesz elegendő vásárlója ahhoz, hogy egy napon folytatódhasson Amaterasu fantasztikus, mesebeli kalandja. Mi nagyon szeretnénk, mert csodálatos egy alkotás, valóságos műremek.