Roppantul frappáns és egyszerű volt a magyarázat: "...azért fogynak jobban az Xbox 360-as címek, mert jobb velük játszani, mint a rivális konzolokon." Az úr a Live Software and Services for the Interactive Entertainment Business vice prezidentje, aki nem rég tartott beszédében szót ejtett többek között a metakritikus értékelésekről és az Xbox Live szolgáltatás sikereiről.
A Metacritic értékelések az Xbox 360 játékok esetében elérik a 80, 90-es értékelési szintet, sőt, sok esetben meg is haladják azt, így jobbak az eredményeik, mint a két riválisé együtt véve, tudtuk meg Schappert uraságtól, mely állapot szerinte magasabb szoftver eladási mutatókat is eredményez egyben.
A platform közösségi szempontjait előtérbe helyezve elmondta: "Jobb fejlesztő csomagjaink vannak és jóval kiforrottabb online szolgáltatásokkal rendelkezünk, egyszóval több mindent tudsz csinálni a mi gépünkkel, mint a többiekével."
A San Francisco-i Moscone Center-ben nyilvánosságra hozott adatok alapján kiderült, hogy eddig több, mint egy milliárd achievement-et nyitottak már meg a játékosok és körülbelül napi 100.000 darab tartalmat töltenek fel a Halo 3 community tagjai a rendszerbe, ami valóban elismerésre méltó eredmény.
Metacritic.com