Miért sikeresebbek az Xbox 360-as játékok?

2008. február 21.
2.1901
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Erre a választ John Schappert kívánta megadni a Game Developers Conference-en.
 

Roppantul frappáns és egyszerű volt a magyarázat: "...azért fogynak jobban az Xbox 360-as címek, mert jobb velük játszani, mint a rivális konzolokon." Az úr a Live Software and Services for the Interactive Entertainment Business vice prezidentje, aki nem rég tartott beszédében szót ejtett többek között a metakritikus értékelésekről és az Xbox Live szolgáltatás sikereiről.

A Metacritic értékelések az Xbox 360 játékok esetében elérik a 80, 90-es értékelési szintet, sőt, sok esetben meg is haladják azt, így jobbak az eredményeik, mint a két riválisé együtt véve, tudtuk meg Schappert uraságtól, mely állapot szerinte magasabb szoftver eladási mutatókat is eredményez egyben.

A platform közösségi szempontjait előtérbe helyezve elmondta: "Jobb fejlesztő csomagjaink vannak és jóval kiforrottabb online szolgáltatásokkal rendelkezünk, egyszóval több mindent tudsz csinálni a mi gépünkkel, mint a többiekével."

A San Francisco-i Moscone Center-ben nyilvánosságra hozott adatok alapján kiderült, hogy eddig több, mint egy milliárd achievement-et nyitottak már meg a játékosok és körülbelül napi 100.000 darab tartalmat töltenek fel a Halo 3 community tagjai a rendszerbe, ami valóban elismerésre méltó eredmény.

Metacritic.com
1 hozzászólás

Blindman

18 éve, 9 hónapja és 16 napja

Ez mind szép és jó,csak azt a fránya hardvert javítanák már ki,hogy megszűnjön végre a red ring of death probléma.Akkor majd elhiszem hogy valóban törődnek a felhasználókkal,addig mondhatnak bármit!

válasz erre
 
Minden hír, videó és cikk
GDC 2008
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja