Noire-ral, amely egyebek mellett főként mimikai animációjáról híresült el. Ám a lenyűgöző MotionScan technológiával felépített arc sokak szerint nem minden; a Team Bondi-t bizony alaposan ellátták a játékbeli karakterekkel kapcsolatos kritikák, némelyek ugyanis úgy vélik, az L.A. Noire szereplők "halottak nyaktól lefelé". Brendan McNamara készséggel állt kötélnek, s igyekszik kimagyarázni a dolgot.
Irigylésre méltó értékeléseket söpörhetett be L.A. Noire-jával a Team Bondi, és természetesen a magával ragadó játékélményen túl ehhez a döbbenetes kivitelezésű mimika-animáció is nagyban hozzájárult. Azonban ez mintha a test többi részének rovására ment volna. A problémás habitusú alapító, Brendan McNamara ma délután maga emelt szót az ilyen és ehhez hasonló kritikák ellen.
"Azt mondják, az emberek nyaktól lefelé halottak" - mondta McNamara a Bradford Animation Festival-on.
"Ez azért van, mert minden ilyen animációnk a nyakat és az arcot jellemezték, de a ruhák nem mozdulnak. Amikor elérsz ehhez a ponthoz, ahol az emberek konkrétan szembesülnek az ilyen magas szintű realizmussal, akkor arra számítanak, hogy a ruha is mozog, illetőleg a test többi része is úgy mozog, amit nem vagyunk képesek lemásolni."
McNamara kifejtette, véleménye szerint azért tűnik olyan merevnek a karakterek ruházata, mert az emberek az élethű arcok láttán minden mást is a valósághoz viszonyítunk.
A játékot kifejlesztő Team Bondi szívszorító fordulattal zárhatja figyelemreméltó pályafutását: alig valamivel az L.A. Noire megjelenését követően felszínre bukkantak a vállalat belső viszályokkal kapcsolatos pletykái, majd nem sokra rá a csapat bejelentette, lehúzzák a rolót.