Hogy miért? Erre a kérdésre válaszolt a Polygon magazinnak a játék vezető dizájnere, név szerint Jean-Sebastien Decant, aki elmondta, hogy ők személy szerint úgy dolgoznak, hogy első ízben elkészítenek egy mesterverziót valamelyik platformra - ami esetünkben bizonyára nem a PC -, majd amint az elkészült, csak utána portolják azt a többire.
Sebastien szerint esetükben ez az Xbox 360-as verzió volt, de ha például a PlayStation 3-as lett volna az, akkor a portolás is tovább tartana PC-re. A Ubisoft vezető dizájnere szerint ráadásul addig nem is portolnak semmit semmire, amíg meg nem bizonyosodnak arról, hogy a mesterverzió hibátlan nem lett.
Csak mi érzünk ellentmondásokat a fenti sorokban? Gondoljatok bele, ha egy mesterverzió van, akkor egy konzolra így is portolni kell a játékot, tehát akkor miért is kell késnie a PC-s változatnak? Vajon a GTA 5 esetében is ez lehet a helyzet?