LittleBigPlanet: A Sony elégedett a teljesítményével

2008. november 19.
1.8261
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Talán furcsa lehet egy ilyen jellegű kijelentésről olvasni annak tükrében, hogy a Media Molecule forradalminak kikiáltott - és valóban az is - platformjátéka nem kúszott az eladási listák élére.
 

A Sony színeiben tevékenykedő David Wilson azt állítja, ők teljes mértékben elégedettek a játék fogadtatásával, kritikai és üzleti fronton egyaránt. Mit takar ez valójában? Wilson örömmel ecsetelte, hogy a nemzetközi szaksajtó rendkívül meleg fogadtatásban részesítette a LittleBigPlanet-et.

A KisNagyPlanéta, a legmagasabb pontszámokat zsebelő alkotás a Sony-nál, a Metacritic páldául 95 pontosra hozta ki, de a többi rangos magazin sem spórolta le a pontokat az értékelőkben, 10/10, és 100%-os osztályzatok tömkelege szakadt a Media Molecule produktumának nyakába. A brit eladási listán csupán a negyedik helyig jutott a debütálását követően, majd villám sebességgel vissza szorult a 19. helyre, mindössze két hét leforgása alatt.

David Wilson-nak erre volt egy ésszerű magyarázata, az évnek ebben a szakaszában rettenetesen megerősödik a játékfelhozatal, így szinte lehetetlenség magas pozícióban maradni egy-egy új termékkel, minden héten új királyt avathatunk. Szilárd meggyőződése, hogy egy kevésbé forgalmas időszakban sokkalta sikeresebb lett volna, de ez most egy kemény periódus volt.

Aki ezzel vitába kívánna szállni, máris előkaphatja kedvenc vesszőhátasomat és érvelhet a Mario Kart Wii, Wii Play és Wii Fit folyamatos, kiváló és stabil teljesítményével, de úgy véljük, hogy kár a gőzért, a Sony álláspontja szilárd, a nyilvánosság felé örömteljesek a LittleBigPlanet fogyását és az azt érő kritikákat illetően. A játék system seller mivolta nem feltétlenül valósult meg idáig, talán még a holiday szezonban belehúz, amire kevés esélyt látunk per pillanat.

Ettől függetlenül nálunk is a maximumhoz közeli pontot fogja kapni, maradjatok velünk.
6 hozzászólás

Dekker

17 éve, 11 hónapja és 25 napja

Csak a casual réteg fele "kacsingatnak" a fejlesztők! A hardcore játékosokat lesz*rják nagyívbe.
Szerencsére még mindig akad egy-két ellenpélda ( PL.: MGS4). Mostanába játékok többsége egy kaptafára készül, sajnos.meglepődött smileyNem mernek újítani, mert vagy nincs elég vér a pucájukba, vagy csak a pénzre hajtanak.szomorú smiley

válasz erre

FutuRetrO

17 éve, 11 hónapja és 25 napja

Dekker írta:
Sajnos ez van, ilyen ez a showbusines.szomorú smiley
Az ICO-val is ez történt, emlékszel? Kemény magnak fejleszteni, úttörőnek lenni csak ritkán kifizetődő. Liszenszeld az Unreal Engine 3-at, dobj össze egy szánalmas történetet és öld halomra belső szemszögből a fél világot egymagad. Ez a mai siker kulcsa. Szánalmas, sekélyes, értéktelen. El lennék keseredve, ha csak ez a vonal lenne opció számomra, de hál isten, soha nem kell behódolnom. röhögő smiley

válasz erre

Dekker

17 éve, 11 hónapja és 25 napja

Sajnos ez van, ilyen ez a showbusines.szomorú smiley

válasz erre

FutuRetrO

17 éve, 11 hónapja és 25 napja

Kevésbé "hivatalos" meglátásom a Tiéddel teljes mértékben megegyező természetesen. Én is sajnálom, hogy nem lett egy elsöprő erejű húzócím belőle. Eddig semmiképp és kevés az esély, hogy az lesz a későbbiekben. Én a Beyond Good & Evil mellé sorolnám még a Shenmue-t is. mosolygó smiley Oltári magas pontszámok, revolúció a köbön, a kasszáknál meg behasalt. szomorú smiley

válasz erre

Dekker

17 éve, 11 hónapja és 25 napja

Jobb eladásokat érdemelne, nem erre "született". Csomószor előfordult már ilyen Pl.:Beyond Good & Evil. Sony csak ámítja magát, jobban örültek volna egy olyan kezdésnek mint a Gears of War 2-nél volt!

válasz erre

Vendég

17 éve, 11 hónapja és 25 napja

annameglepett smiley

válasz erre
LittleBigPlanet
nincs ár
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Magnumpi profilja