Last Remnant: Fejlesztési gondok a PlayStation 3-as verzióval

2008. június 19.
1.8011
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Várható volt, hogy a Square Enix előbb, vagy utóbb előáll egy magyarázattal az ügyben, hogy miért fog késni a Last Remnant PlayStation 3-as verziója, az Xbox 360-as kivetüléshez képes.
 

Ahogy azt sejtettük korábban, fejlesztési nehézségekbe ütköztek a japán RPG gyárosok, ezért áll csúszópályára a Sony-s változat. A múlt héten a Microsoft hatalmas tűzijátékot rendezett és bemutatta a brilliáns szerepjáték felhozatalát, ahol már tudni lehetett, hogy a redmondiak masinája ismét előnyre tehet szert.

Szert is tesz, ez már nyilvánvaló, már csak az a kérdés, hogy mennyire? A Square Enix jómunkásemberei elárulták, hogy fejlesztési nehézségek okozzák a PlayStation 3-as Last Remnant csúszását, melyet az Unreal Engine-nek tudnak be egész egyszerűen. Állításuk szerint a middleware Unreal Engine-nel lassabban haladnak a munkálatok a Sony masináján, mint legfőbb riválisán, ez a korrekt magyarázata a csúszkának.

Egyelőre nem tudni, hogy mennyit fog késni ezáltal a Last Reamnant a Sony konzolján, de a fejlesztés előrehaladottabb állapotában bizonyára majd erre is adódik rálátásunk. Azt hiszem, hogy a jelenség már megszokott, abszolút nem illendő rajta meglepődni. Mi amondók volnánk, hogy a késést lenyeljük kínok közt vergődve, de a minőségi alsóbbrendűséget már nem igazán. Késsen, ha több időre van szükség, de akkor az legyen tisztességes munka. Hamarosan újabb friss hírekkel jelentkezünk, maradjatok a közelben.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
rDAVE profilja