Ezen elhatározásról a Samsung brit képviseletének első embere nyilatkozott az egyik ismert helyi számítástechnikai portálnak. A keleti gyártónak persze esze ágában sem lenne kiszállni e piacról, de az annyira telített, hogy még egy olyan nagyvállalat, mint a Samsung sem képes látványos sikereket elérni.
Kétségtelen, hogy a Samsung számára nem a laptopok piaca jelenti az elsődleges célt. Úgy tűnik ugyanis, hogy például az LCD-k gyártása jóval kifizetődőbb számukra, hiszen ott a Samsung piacvezető szerepet tölt be.
A jelek szerint ultimátumot adott magának a gyártó, és nagyszabású terveket szövöget az eladások felfuttatása végett. Ehhez kibővítik a termékpalettát, új modellek érkeznek, valamennyi felhasználói réteg találkozhat majd az újdonságokkal. A 11 milliós éves eladás azt jelentené, hogy a jelenlegi összeladások mellett 6 százalékos piaci részesedéssel bírna a Samsung, ez az arány a mai részesedés mintegy dupláját jelentené a távol-keleti gyártó számára.