A február huszonhetedikén megjelent first person shooter az első hónapban háromszázhuszonháromezer példányban fogyott, a késői premier ellenére ezzel a mennyiséggel az februári lista ötödik helyén nyitott. Márciusban is folytatódott a sikertörténet, ám ekkor már csak a hetedik helyen zárta a havi összesítést.
A tavasz első havának mérlege kettőszáz kilencvenhatezer eladott kópia lett, majd április végére ez a szám óriásit zuhant. A hónap végén ötvennyolcezer darabos fogyást regisztráltak, ami ötször gyengébb teljesítmény a márciusban felmutatottnál. Az amerikai régióban mostanáig összesen hatszázhetvenhétezer kópia vándorolt ki az üzletekből, a leggyorsabban elérve a Sony kurrens generációjában, valamint kiadásában a félmilliós nagyságrendet.
Az áprilisi mutatványa már a legjobb húsz közé sem kvalifikálta a Killzone 2-t. A platform holder bízott abban, hogy éves szinten is képes lesz megdobni a konzol eladásait, ám ennek nyomát sem látjuk, pontosan az ellenkezőjéről tanúskodnak az áprilisi NPD kimutatások, amikor is a PlayStation 3 csupán százhuszonhétezer példányban talált gazdára a régióban, szemben a Nintendo Wii háromszáznegyvenezrével és a Xbox 360 százhetvenötezrével. System seller játék? Talán az volt megjelenése környékén.
Globális viszonylatban már bőven túl van az első millióján, ami egy negyvenmillió Eurós költségvetésű cím esetében nem biztos, hogy áttörő, vagy maximálisan kielégítő eredmény. A japán premier egyébként jóval későbbre esett, konkrétan április huszonharmadikára, de kasszát ott nem robbantott, a távol-keleti ízlésvilág nem preferálja az efféle alkotásokat, várható volt a csekély mértékű népszerűség. Miről maradnak le...