A Killzone folytatása egy külön történet, mely kezdődött azzal, hogy az in-game-nek kikiáltott videó egy korábbi játék show-n csupán egy előre letárolt, computer animáció volt. A bukta után a Guerilla stúdió elismerte, hogy valóban megvezették a népet, de aggodalomra semmi ok, a végeredmény az akkor látottakhoz lesz majd közeli.
Tavaly már egy ízzig-vérig grafikus motorral prezentált mozgóképet csodálhattunk, mely ha nem is hozta a CG minőségét, mindenképpen állkoppantós volt. Sokan kíváncsiak arra, hogy egy ilyen vizuális megjelenítés mennyi energiát emészt fel egy PlayStation 3 erőtartalékaiból. A csapat bevallása szerint 4.5 CPU magot sikerült mozgósítaniuk az eddigi munkájuk során, a 6-ból. Ez már egy impresszív adat, amennyiben valós, de miért is lenne irreális, esetleg valótlan?
A Guerilla-s srácok nem restek tanulni a kollégáiktól sem. Michiel van der Leeuw, a Guerilla Games technikai direktora elmondta, hogy a Sony-nak van egy nemzetközi fóruma, ahol karaktertechnológiákat, animációs eszközöket és grafikai shader-eket ossztanak meg egymás között. "Ellestünk pár trükköt a Resistance-os srácoktól, közvetlenül az Insomniac csaptából és beszéltünk a God Of War-os arcokkal is, akik Santa Monica-n állomásoznak.
A Killzone 2 végleges változatának csiszolgatására még bőven maradt idejük, hiszen, ahogy azt korábban tudattuk Veletek, a Sony üzleti okokra hivatkozva, jövő év elejére tolta a megjelenését, állítván, hogy nem szeretnének annyi szuper shooter-t egy időben tolongani látni az idei holiday szezonban. Idén tehát Resistance 2 az Insomniac-tól és ha minden jól megy, akkor februárban ismét fegyvert ragadhatunk a Guerilla Games Killzone 2-jében. Kitartást és jó játékokat kívánok addig is. Ne menjetek messzire.