Aggódni azonban nem kell, az eredetileg már a múlt esztendőre várt játék premierjét nem tolták el ismét az illetékesek, de a Runic Games egyik alapítója, Travis Baldree a csapat hivatalos fórumán megerősítette, miért is kellett újfent jégre tenni a múltkoriakban a játékot.
Az eredeti tervek szerint ugyanis a Torchlight II premierjére még bőven a Diablo III megjelenése előtt számítottunk, ám a legutóbbi információk szerint a játék csak valamikor az idei esztendőben érkezhet meg. Hogy miért?
Travis szerint azért, mert olyan súlyos hibák kerültek elő a fejlesztés során, amelyeket csak nagyon kemény munkával tudtak, illetőleg tudnak orvosolni, az egyensúlyi kérdések a szintek között ugyanis nagyon fontosak egy dungeon crawler számára.
Ameddig pedig ezt nem tudják a kívánt és elvárható szintre hozni, addig nem is engedik ki a kezeik közül a Torchlight II-t. Addig akkor Diablózunk!