Habár az alkotás kis túlzással semmiről sem szól, ellenben tele van csinos, diszkréten alul-öltözött diáklányokkal, ami elegendő volt ahhoz, hogy októberben a PlayStation VR legjobban fogyó címévé lépjen elő a szigetországban.
A Media Create hivatalos adatai szerint csak ebből az alkotásból ugyanis több mint 27 ezer példány kelt el, amivel majdnem háromszor haladta túl a FIFA 17-et, de összesítettben így is csak a második helyen végzett, mert a Battlefield 1-et valamiért kiemelkedően imádják a japánok. Íme az októberi japán szoftvereladások első 10 helyezettje érdekességképpen:
Battlefield 1 - PS4 - 43,552
Summer Lesson - PS4 - 27,027
Kitchen - PS4 - 23,454
Sword Art Online: Hollow Realization - PS4 - 22,823
Blazbue Central Fiction - PS4 - 15,485 pcs.
Monster Hunter Stories - 3DS - 12,690
FIFA 17 - PS4 - 10,286
Sword Art Online: Hollow Realization - PS Vita - 9,391
World of Final fantasy - PS4 - 8,428
Persona 5 - PS4 - 7,344