A szinte minden szempontból tökéletesre hangolt Gran Turismo-k bizony egyetlen mumussal szembe kellett, hogy nézzenek. Nem törtek, még csak meg sem horzsolódtak a járművek, ami néhány esetben kemény illúzió rombolást eredményezett a megszállott verseny őrültekben. Talán ennek is vége, egyszer s mindenkorra?
A rajongók már évek óta bombázták a Polyphony Digital-t sírámaikkal és folyton az autók törését követelték a készítőktől. Azt gondolnánk, hogy ez egy kis plusz munkával könnyen és gyorsan megvalósítható, ám ehhez az autó gyártóknak is szokott lenni egy-két keresetlen szava. Rendszerint miattuk hiúsult meg az eddigi törésmodell a Gran Turismo-kban, mert nem szívesen látják viszont gépcsodáikat ripityára törve. Vajon ezúttal Kazunori Yamauchi csapata elérte a célját?
Nagyon úgy tünik, hiszen maga Kazunori mester állítja, hogy a törés bevezetése már szinte a küszöböt nyaldossa. Az autógyártók kezdetben nem örültek az ötletnek, de szép lassan megbarátkoznak a gondolattal. Mivel a májsztró kissé titokzatos volt, így azt egyelőre nem sikerült kideríteni, hogy már a Prologue-ban is tiszteletét teszi a roncsolódás, letölthető patch formájában, vagy először a végső verzióban fog debütálni, jövő ilyenkor. A nap nagy kérdése ez.
\"A törés már közel van, nagyon-nagyon közel...\"