A nagy forradalom a rendkívül mélyreható pályakreátorában rejlik és abban, hogy az általunk megépített szintek szabadon keringhetnek a világhálón, közkézen. Bárki élvezheti munkáink gyümölcsét, és ez természetesen kölcsönös, de ezzel még nem ért véget a nagy innováció.
A Game Developers Conference-n, Alex Evans és Mark Healey képviselik a brit illetőségű Media Molecule csapatát, akik beszédet tartottak az egybegyűlteknek és rávilágítottak arra az igen fontos momentumra, hogy jelenleg körülbelül fél úton járnak a kiteljesedés felé a LittleBigPlanet-tel, ergo rengeteg új, még felfedetlen tervet őrizgetnek elzárva a nyilvánosság elől.
Bevallásuk szerint nem azon a ponton ér véget a játék fejlesztése, hogy "szimplán" platformjáték pályákat barkácsolgatunk. Az ő céljuk, hogy játékokat is kreálhassunk, ne csak játszható szinteket. A már bejezett oldala a produktumnak a pályakreátor/tartalomkreátor, nyilatkozta Alex Evans.
Sokat sejtünk a szavak mögött, és mivel a KisNagyPlanéta egyik oldalról mindig is nyitva marad, rengeteg változáson eshet még át, köszönhetően a Media Molecule-nak és a két millió főt számláló, lelkes, mi több, termékeny és kreatív közösségnek. Idén ősszel a rongybabák a PlayStation Portable-t is lerohanják majd, mialatt a nagy testvér a végtelenbe tart és tovább.