GDC 2009: Még nincs kész a LittleBigPlanet, állítja a Media Molecule

2009. március 26.
1.7271
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Azt már jó előre lehetett tudni, hogy a Media Molecule forradalmi platformjátéka csupán valaminek a kezdete, egy erős alappillére egy végtelen számú lehetőséggel kecsegtető univerzumnak.
 

A nagy forradalom a rendkívül mélyreható pályakreátorában rejlik és abban, hogy az általunk megépített szintek szabadon keringhetnek a világhálón, közkézen. Bárki élvezheti munkáink gyümölcsét, és ez természetesen kölcsönös, de ezzel még nem ért véget a nagy innováció.

A Game Developers Conference-n, Alex Evans és Mark Healey képviselik a brit illetőségű Media Molecule csapatát, akik beszédet tartottak az egybegyűlteknek és rávilágítottak arra az igen fontos momentumra, hogy jelenleg körülbelül fél úton járnak a kiteljesedés felé a LittleBigPlanet-tel, ergo rengeteg új, még felfedetlen tervet őrizgetnek elzárva a nyilvánosság elől.

Bevallásuk szerint nem azon a ponton ér véget a játék fejlesztése, hogy "szimplán" platformjáték pályákat barkácsolgatunk. Az ő céljuk, hogy játékokat is kreálhassunk, ne csak játszható szinteket. A már bejezett oldala a produktumnak a pályakreátor/tartalomkreátor, nyilatkozta Alex Evans.

Sokat sejtünk a szavak mögött, és mivel a KisNagyPlanéta egyik oldalról mindig is nyitva marad, rengeteg változáson eshet még át, köszönhetően a Media Molecule-nak és a két millió főt számláló, lelkes, mi több, termékeny és kreatív közösségnek. Idén ősszel a rongybabák a PlayStation Portable-t is lerohanják majd, mialatt a nagy testvér a végtelenbe tart és tovább.
nincs még hozzászólás

LittleBigPlanet
nincs ár
kövesd a játékot!
 
Minden hír, videó és cikk
GDC 2009
legutóbbi hozzászólások