Természetesen akadnak olyan modok, amelyek már túllépnek önnön mivoltukon, és szinte egy teljes játékként tekinthetünk rájuk, összetettségük, hosszúságuk és koncepciójuk miatt. A Gangsters is ugyanebben a cipőben jár, hiszen egy Crysis modnak indult projektből vált olyanná, amilyennek most is ismerhetjük. A 2006-ban alakult Forever Softworks néhány tagjának keze munkáját dicséri a játék, akik azzal indultak neki a programozásnak, hogy a CryEngine 2-ből elővarázsoljanak egy olyan alkotást, amely alapjaiban a Mafia című kultikus darabra hasonlít.
Így a történet, az 1950-es években fog játszódni, a helyszín pedig egy New York és Los Angeles ihlette városka lesz, Great City néven, a főszerepben pedig két maffiózó, Steven Watts, valamint Joe Brooks fog állni. Mi leginkább Steven-t fogjuk irányítani, mindezt pedig elméletileg egy first person shooter, tehát FPS stílusban. Az elhangzottak természetesen a végleges verzióig még változhatnak, módosulhatnak, hiszen maguk a srácok sem tudják megmondani pontosan, hogy mikor is vehetjük kézbe alkotásukat.
Sufniprojekthez képest egyébiránt derekasan néz ki a játék, természetesen nem annyira szép, mint a felbecsülhetetlen költségvetésből készült darabok, de szégyenkezésre így sincs oka, lévén az egyik legszebb kinézetet biztosító grafikus motor, a CryEngine 2 dübörög alatta. Ha szeretnéd megnézni, hogy eddig hol tart a munkálatokkal a Forever Software, akkor pillants rá a frissen kiadott képekre, amelyeket a mai napon hoztak nyilvánosságra az illetékesek.