A hatalmas mennyiségű adat, a normál fejlesztési eljárások mellett elképesztően nagy tárhelyet igényelne. A Burnout Paradise világa hozzá képest egy pöttömnyi falucska lenne egy Fuel-féle komplett földrészen. Hogyan lehetséges mégis az, hogy nem lesz szükségünk a lemezek cserélgetésére?
A francia illetőségű Asobo stúdió négy esztendőt áldozott csupán arra, hogy a megfelelő technológiák birtokában legyenek ahhoz, hogy egy 5000 négyzetmérföldes világot hozhassanak létre virtuálisan és tegyenek bejárhatóvá. Ehhez múholdas adatokra is szükségük volt. David elmondása szerint, ha a hagyományos megoldásokkal próbálnák ezt a méretet produkálni, akkor az adatmennyiség 4 darab kéklézeres lemezen terpeszkedne, szerencsére a végeredmény nem lesz ilyen hajmeresztő.
David a Criterion Games Burnout Paradise-ához hasonlította a Fuel óriási világát, mely előbbi jócskán eltörpül majd a Codemasters és az Asobo játéka mellett. A Fuel egy Mad Max stílusban fogannt versenyjáték lesz, veszélyes időjárási körülmények szimulálásával és egy elképesztően nagy, szabadon bejárható területtel. A játék valamikor 2009 második felében várható, a két HD konzolra és PC-re.