Legújabb fejlesztésük a monitorgyártókkal együttműködve tenné jobbá a játékok és a számítógép közötti kapcsolatot.
A G-SYNC technológia segítségével csökkenteni lehet képernyő szaggatását és akadását, valamint a gyártó szerint nagy előrelépést értek el a lag csökkentésének terén is. A G-SYNC egy olyan modul, melyet a monitorba építenek majd be és ezáltal a GPU közvetlenül képes lesz szabályozni a képfrissítést és hozzá is igazítja az adott játékhoz.
A bejelentést a DICE rendereléssel foglalkozó vezetője, Johan Andersson is kommentálta. Szerinte lényegében lehetetlen úgy megtervezni egy játékot, hogy az fix képkockasebességgel fusson, hiszen különböző gépeken indítják el őket a játékosok. Ezért ő nagyon is örült az NVIDIA bejelentésének, hiszen így a készítők dolgát is megkönnyítik. A DICE mellett az Epic Games és az iD Software vezetője is üdvözölte a megoldást és nagyon szurkolnak az elterjedéséért.
Több gyártóval is megállapodott már az NVIDIA, így olyan neves manufaktúráktól számíthatunk majd G-SYNC technológiával ellátott monitorokra, mint az ASUS, BenQ, ViewSonic és Philips. A videokártyák terén pedig minimum GTX 660-as kártyával kell rendelkeznünk a megoldás használatához.
Pontos termékek még nem érkeztek, így a megjelenésről és árazásról egyelőre nem tudunk semmit.