Elhagyta a UbiSoftot a Splinter Cell és a Far Cry 2 dizájnere

2010. május 04.
2.0851
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Egy csapat egységének megbomlása általában mindig óriási hiányosságokat idéz elő, ám a játékfejlesztő stúdiók esetében ez nem mindig igaz, hacsak nem valami komolyabb, ikonikus figuráról van szó.

Merthogy vannak pótolhatatlan emberek, és ennek folyományaként a UbiSoft Montreal most egy kiemelkedően fontos munkaerejét vesztette el, méghozzá Clint Hocking dizájnert, aki többek között ott bábáskodott a Splinter Cell-sorozat kezdő epizódjánál, szerepet vállalt hangulatának kialakításában, de a Far Cry 2 utánozhatatlan megvalósítását is neki köszönhetjük.

Az úriember azonban úgy döntött, hogy lefutotta azokat a köröket a UbiSoft berkein belül, amit neki szántak, és egy rendkívül lehanagoló, már-már depresszív blog-bejegyzésben tudatta a nagyvilággal, hogy április 26-án beadta felmondó levelét a cég vezetéséhez. Az okok között rendkívül sok, és leginkább ködösített tény állt, így a túlhajtott munkatempó, és az állandóság is burkoltan megtalálható a valóban nagyon hosszúra nyúlt bejegyzésben. Bár mi feltehetően nem fogjuk érzékelni Clint hiányát, a UbiSoft akkor is egy fontos figurát veszített el a képében. Egyes források azonban úgy tudják, hogy Hocking úr nagyon jó helyre kerül, hiszen - nem hivatalos információ, tehát pletykaként kezeljük -, a volt Infinity Wardból verbuválódott Respawn Entertainment érdeklődött utána.
4 hozzászólás

Drasko22

15 éve, 2 hónapja és 2 napja

Igazából nekünk aggodalomra tényleg semmi ok, mert a Respawn Entertainment magába szippantja a számunkra nagyot alkotó kulcsfigurákat, és várhatjuk tőlük a jobbnál jobb alkotásokat... ----- így legyen! röhögő smiley

válasz erre

Vendég

15 éve, 2 hónapja és 3 napja

Shade írta:
Ez kár. Még a Farcry2-nél elhiszem, mert szerintem elég uncsi volt a táj, minden egyforma és egyhangú volt szerintem. A SplinterCell-nél már szerintem jó volt akörnyezet, nekem tetszett.
ebből a szempontból kár. azonban a mw jövője szempontjából nem lenne rossz.

válasz erre

Shade

15 éve, 2 hónapja és 3 napja

Ez kár. Még a Farcry2-nél elhiszem, mert szerintem elég uncsi volt a táj, minden egyforma és egyhangú volt szerintem. A SplinterCell-nél már szerintem jó volt akörnyezet, nekem tetszett.

válasz erre

Vendég

15 éve, 2 hónapja és 3 napja

nem lenne rossz, ha oda kerülne. a fc2 látványvilága nekem nagyon bejött.

válasz erre
Far Cry 2
6.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja