Lars Gustavsson, a DICE kreatív igazgatója az IGN magazinnak adott interjújában elmondta, hogy tanultak a Battlefield 3-ból, illetve a Battlefield 4 tesztjéből.
Látták és hallották, hogy sokan nem merik élesben használni a járműveket, így ezek a játékosok nem is tudnak így beletanulni a kezelésükbe.
Ezért a csapat berakott a játékba egy gyakorlópályát, ahol a játékosok szabadon próbálgathatják a járműveket, legyen az szárazföldi, vízi vagy légi.
Alan Kertz, a vezető gameplay dizájner Twitter oldalán válaszolt egy megkeresésre és jelezte, hogy a Battlefield 4-ben nem lesz lehetőség az "orbit camp"-re. (Battlefield 3-ban elterjedt módszer a profi pilóták között, hogy helikopterrel magasra repülnek, majd zoom optika segítségével lőnek a földi egységekre, ám olyan magasan vannak, hogy lehetetlen őket kilőni.)
Alan Kertz elmondása szerint ezt úgy oldották meg, hogy két magasság határt helyeztek a játékba (egyik a helikoptereknek, másik a Jet-eknek).
A harmadik információ egy érdekes dolog.
A DICE közzétett néhány képet a Battlefield 4 Commander Mode-járól és az egyiken a rajongók egyérdekes dolgot fedeztek fel.
Az Assets (azaz Eszközök) listán felfedezték, hogy ott van egy AGSS-569 nevű tengeralattjáró, mely egy valós tengeralattjáró, hiszen a USS Albacore tengeralattjárónak volt ez a neve és 1953-tól 1972-ig állt szolgálatban.
Ezek szerint a tengeralattjárók is bekerülnek majd a játékba? Vezethető jármű lenne?
Nem tudjuk, hiszen a DICE nem kommentálta az esetet.
Egyesek azt állítják, hogy a kérdéses kép csak egy korai látványterv, melyre csak kitöltés végett rakták be a tengeralattjárót.
Tehát ezt az utolsó információt csak pletyka szintjén szabad kezelnünk.