A múltkoriban látott Dishonored' target='_blank' rel='nofollow'>trailer vélhetően sokunkat kilóra megvette, ám a fejlesztők tudják, hogy a mámor nem vakíthat el bennünket az idők végezetéig, ezért a kreatív társigazgatók néhány példánya elébünk járult, hogy körvonalazza nekünk ama élményt, amely - Raf Colantonio reményei szerint - minden játékos "sajátja lesz".
A társigazgató egy, a VG247-nek adott interjúban próbálta meg szavakba önteni a dolgot:
Ami azonban igazán számít, hogy mint játékos, úgy érzem, mintha a sajátom lenne az élmény. Azt látom, hogy "wow, a rendszer reagált a cselekedetemre és ez király volt!"
Hasonló véleményen volt kollégája, a Deus Ex és a Thief történetében szerepet játszott Harvey Smith is:
Egyesek csak rohannak majd és átrombolnak mindenen. És ez működik, nincs vele semmi gond. Mások több időt fordítanak majd rá, kreatívan és élménydúsan fognak játszani. És részünkről mindkét megközelítés rendben van.