A 2010 óta fejlesztés alatt álló videojáték eredetileg ugyanis a jövő hét folyamán, egészen pontosan február 7-én jelent volna meg a boltok polcain, ám a készítők egy ismeretlen időpontig jégre tették, de arra garanciát vállaltak, hogy még az idén azért megérkezik.
Sovány vigasz, de mit lehet ilyenkor tenni, a Namco Bandai álláspontja szerint nem ok nélkül történt a csúsztatás, lévén a készítőknek szükségük van némi plusz fejlesztési időre ahhoz, hogy az Inversion olyan legyen, amilyennek korábban elképzelték.
Félkész játékkal tehát nem, csak és kizárólag magas minőséggel kívánnak előállni az illetékesek, ami azért is fontos, mert gravitációra és anti-gravitációra épülő hátsónézetes akciójátékoktól nem hemzseg túlságosan a piac. Reményeink szerint azonban az Inversion betömi ezt a rést, méghozzá PC-n, PlayStation 3-on és Xbox 360-on.