Kérdés, hogy ez vajon jó-e, de ennek megvitatását inkább a következő alkalomra hagynánk. Most inkább egy technológiai bemutatóval kedveskedünk Nektek, amely a legújabb motor, a már konzolokon is használható CryEngine 3 tudását prezentálja közel 5 percben. A témakör a dinamikus fények és árnyékok különféle felületeken, különféle szituációkban való viselkedése. Ez elsőre akár izgalmasan is hangozhat, ám elsősorban az engine-ek mélylélektanát előszeretettel tanulmányozó olvasóink találhatják meg benne a számításukat.
Mozgalmas jelenetek nem igazán vannak, sem nagy látótávolságok, ezzel szemben aprólékosság, megvilágítások, tesztkörnyezetek sokasága igen. Egyáltalán nem tűnik rossznak, csúnyának, amit látunk, és a videó elején feltüntetett hardver (GeForce GTX285, 1280x720-as felbontás) is kellően barátságosnak hat a fejlesztés jelenlegi, minden bizonnyal optimalizálatlan szakaszában. Nem azt állítjuk, hogy nem ez lesz az a motor, amelyik a Crysis 2-n keresztül majd megizzasztja a videokártyánkat, ám a kellő részletességű futtatásához szükséges technológiai feltételek már most is elérhetőek a tömegek számára, tehát a helyzet, reményeink szerint, csak jobb lesz a játék megjelenésének idején.
#tv#