CryEngine 3: Fények és árnyékok 5 percben

2010. február 28.
5.5901
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
A Crytek legalább annyira híres a játékaikhoz írt grafikus engine-ekről, mint magukról a játékaikról.
 

Kérdés, hogy ez vajon jó-e, de ennek megvitatását inkább a következő alkalomra hagynánk. Most inkább egy technológiai bemutatóval kedveskedünk Nektek, amely a legújabb motor, a már konzolokon is használható CryEngine 3 tudását prezentálja közel 5 percben. A témakör a dinamikus fények és árnyékok különféle felületeken, különféle szituációkban való viselkedése. Ez elsőre akár izgalmasan is hangozhat, ám elsősorban az engine-ek mélylélektanát előszeretettel tanulmányozó olvasóink találhatják meg benne a számításukat.

Mozgalmas jelenetek nem igazán vannak, sem nagy látótávolságok, ezzel szemben aprólékosság, megvilágítások, tesztkörnyezetek sokasága igen. Egyáltalán nem tűnik rossznak, csúnyának, amit látunk, és a videó elején feltüntetett hardver (GeForce GTX285, 1280x720-as felbontás) is kellően barátságosnak hat a fejlesztés jelenlegi, minden bizonnyal optimalizálatlan szakaszában. Nem azt állítjuk, hogy nem ez lesz az a motor, amelyik a Crysis 2-n keresztül majd megizzasztja a videokártyánkat, ám a kellő részletességű futtatásához szükséges technológiai feltételek már most is elérhetőek a tömegek számára, tehát a helyzet, reményeink szerint, csak jobb lesz a játék megjelenésének idején.
#tv#
3 hozzászólás

richie8

12 éve, 10 hónapja és 15 napja

Na ez már kezdi súrolni a realisztika határait, döbbenetes videó meglepett smiley

válasz erre

Shade

16 éve, 6 hónapja és 24 napja

Fúha, ha ez kijön ezlesz a kedvenc grafikusmotorom. röhögő smileyFeltéve ha jól optimalizálják. :]

válasz erre

marco

16 éve, 7 hónapja és 23 napja

Na ez überbrutál!meglepett smiley

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Érkeznek az első Fallout 4 modok

Érkeznek az első Fallout 4 modok

legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja