A legtöbb játékos azt hitte, hogy a srácok már a kezdetek óta egy Xbox Live-ra és PlayStation Network-re érkező alkotásként készítették a terméket, azonban amint az a stúdió vezérétől, Alex Ward-tól kiderült, a kezdetek kezdetén kizárólag Nintendo Wii-re készülődött a program.
Talán a sors iróniája, hogy időközben éppen ezt a platformot hagyták ki a fejlesztési fázisból, így tehát a játék csak PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra jelenhet meg. Alex a GiantBomb-nak elárulta, hogy a Burnout Crash egy rajongók által készített játék volt, amelyben a sorozatból ismert Crash mód kapott kiemelkedő szerepet. Az utóbbi időben azonban olyan komoly filozófia- és nézetváltozáson ment keresztül a cég, hogy úgy döntöttek, több munkát fektetnek a programba, komolyabban összerakják azt, és inkább a jelenleg aktív HD konzolokra jelentetik meg a készterméket. Így lett egy rajongók által készített Wii-s címből PlayStation Network-re és Xbox Live-ra érkező komoly videojáték, amelynek megjelenésére augusztus folyamán számíthatunk.