A 2011-es E3 óta ismert tény, hogy a BioShock Infinite szemtelen módon összeszűri a levet a Sony mozgásérzékelő kütyüjével, a PS Move-val, s a bensőséges kapcsolat szemlátomást azóta sem romlott. Sőt! Ken Levine legutóbbi nyilatkozata szerint a játék és a periféria között dúló szerelem időközben újabb szintre jutott.
Az Irrational Games vezető designere konfirmálta, hogy már az első bedobozolt példány is támogatni fogja a PS Move-ot. Ám hogyan szándékozik játékba iktatni a PS Move-ot? Mégis miként kívánja járomba fogni ezt a kifinomult mozgásérzékelőt az Irrational? Ken Levine rámutatott, hogy mindenekelőtt a kontroller létezéséről kell elvonni a játékos figyelmét.
Erre mindenképp sort kerítünk egyszer. Mindazonáltal nehéz erről beszélni, mert ez olyan, hogy "hé, kényelmes? Jó érzés? Szerinted átugorja az interfész akadályait?" Mert hisz ez a Move célja, nemde? Hogy megfeledkezz róla, hogy egy kontrollerrel játszol. Hogy a lehető legátlátszóbb legyen. Akárhogy is, a puding próbája az evés.
Nos, amennyiben ez azt jelenti, hogy általa még szórakoztatóbb lesz ízeire szedni a motorizált George Washingtonokat, akkor állunk elébe annak a bizonyos pudingnak!